Překlad článku What Bobby Jindal Gets about Islam — and Most People Still Don’t z 24.1.2015 - Louisianský republikánský guvernér z USA Bobby Jindal řekl pravdu o islámu, konkrétně o jeho velké radikální podskupině, která útočí na Západ násilným džihádem z vnějšku a šaríou nadřazující se podvratnou činností zevnitř.

V době, kdy se Západní Evropa stále ještě vzpamatovává z džihádistických masových vražd pařížského časopisu Charlie Hebdo a na židovské tržnici Hyper Kacher představil guvernér Jindal jasnou Reaganovskou vizi americké zahraniční politiky řídící se třemi pojmy - svoboda, bezpečnost a pravda. A na tom posledním, pravdě, bude naše schopnost zajištění svobody a bezpečnosti záviset. "Nemůžete napravit jakýkoli problém", uvedl Jindal, "pokud jej nepojmenujete a nedefinujete." A tak také učinil: naší bezprostřední bezpečnostní hrozbou dnes "je ISIS a všechny formy radikálního islámu". To znamená, že se problém neomezuje jen na násilné džihádisty, kteří se dopouští barbarských zvěrstev. Jindal dodal: "Na Západě vytvořili ne-asimilovatelní muslimové enklávy a praktikují co nejvíce z práva šaría, co mohou, bez ohledu na zákony demokratických zemí, které jim poskytly nový domov".

Snaha o zavádění a šíření práva šaría je protikladem k západní svobodě. Svoboda, uvedl Jindal, znamená "schopnost obchodovat uvnitř i vně našich hranic; znamená právo vyjadřovat se svobodně, zveřejňovat jakékoli karikatury, které chcete. Znamená, právo na svobodné uctívání. Znamená, právo na sebeurčení." Naopak,"radikální islamisté nevěří ve svobodu nebo obecnou slušnost, ani nejsou ochotni se přizpůsobit jakýmkoli způsobem a na jakémkoli místě." Kromě toho, způsob práva šaría, které dodržují není jen jiným než je naše právo, není to jen o kulturním rozdílu, je to útlak a to je špatné. Potlačuje ženy a zachází s nimi jako s majetkem, což je opakem k cenění si všech lidských životů stejně. To je základní definice útlaku. Musíme přestat předstírat, že je tomu jinak.

Nemůže být hodnověrně popřeno, že tomu tak není, jak byl tento stav také zdokumentován - použitím nejen notoricky známých příkladů toho, jak se šaría praktikuje v zemích jako Saúdská Arábie (kde je právem státním), ale také knihou Reliance of the Traveller, klasickým manuálem pro praktikování šaríe potvrzeným jako přesným předními islámskými učenci, od jak představitelů al-Azhar University (sídla sunnitské spravedlnosti od 10. století) tak i od Mezinárodního institutu islámského myšlení (vlivného think tanku Muslimského bratrstva). Přesto byl guvernér Jindal pranýřován za svůj odvážný proslov a tendenčně kritizován napříč celým spektrem, od obvyklého sboru pro islamistické křivdy a stížnosti, od komentátorů na Fox News i od britského premiéra Davida Camerona. Proč? Protože se odvážil upozornit na to, co je nepopíratelnou skutečností: Snaha ne-asimilovatelných muslimu vedla k vytvoření a rozšíření v celé západní Evropě toho, co Jindal popsal jako "neoficiální" a "tak-zvané" NO-GO zóny.

Jindal toto jasně vystihl. Jeho načasování ale bylo špatné: Měl tu smůlu, že pojem "NO-GO zóny" se v USA rozšířil ve stejnou dobu, kdy Steven Emerson, obvykle důmyslný protiteroristický analytik, učinil "NO-GO" faux pas. Steve chybně tvrdil, že celé britské město Birmingham je "zcela muslimské" a stalo se "NO-GO zónou", kam "nemuslimové prostě nesmí." Emerson se od té doby za to omlouvá. K poškození tohoto pojmu však již došlo. Fox News se očividně dostalo do rozpaků, protože toto faux pas s ním odvysílalo (a navíc mu pak hrozila žaloba ze strany města Paříž k němuž Steve podával daný komentář), že vysílání je pře-opravované. Toto pomáhá posilovat islamistický mem, že NO-GO zóny jsou hysterickým výplodem "islamofobní" představivosti. Což je absurdní, ale vyplývá přirozeně ze dvou věcí: obecnému nedorozumnění ohledně šaríe a překrucování, které popisuje nepopiratelný fakt, že se šaría de facto uplatňuje v Evropě za stejně nepravdivé tvrzení, že šaría je nyní zákonným nařízením v Evropě.

Blouzniví islamofilové jako pan Cameron a mnoho z jeho stejně smýšlejících kolegů z obou hlavních politických stran rozšiřují tento blud kdykoliv, kdy komentátoři asociují islám s čímkoli jiným než s "mírem". V důsledku toho, doktrína islámu (což ve skutečnosti znamená podrobení se) zůstává tabu a na Západě slabě chápána. Jednou z hlavních mylných představ je, že se Islamisté (tj. islámští nadlidé nebo muslimové, kteří chtějí zavést právo šaría) požadují, aby všichni nemuslimové konvertovali k islámu. NO-GO zónou je tak mnoha lidmi nesprávně předpokládáno místo, kam muslimové zakazují nemuslimům vstupovat. Ve skutečnosti, šaría výslovně vítá přítomnost nemuslimů pokud se podvolí autoritě islámských pravidel. Ve skutečnosti tomu tak v historii i bylo, jak je posáno v knize The Grand Jihad o Muslimském bratrstvu a jeho islamistické ideologii, že šaría nařizuje pokorným a submisivním nemuslimům (dhimmi) platit daň z hlavy (jizya), jejichž další přítomnost byla hospodářským přínosem v zemích podmaněných islámskými vládci.

Je proto snadné pro islamisty a jejich obhájce porážet strašáka popisujícího NO-GO zóny jako místa, kam není nemuslimům vstup povolen. Není to to, co NO-GO zóny jsou - jak jejich existence, tak že tak jsou zamýšleny šaríou. Smyslem zavádění práva šaría (důvodem je nezbytná podmínka pro vytvoření islámské společnosti) je, aby islám byl dominantním sociálním systémem, nikoli výhradní vírou. Myšlenkou je, že jakmile bude na jakémkoli místě šaríou zavedena systematická diskriminace vůči nemuslimům, začnou nemuslimové vidět smysl v tom stát se muslimy. V průběhu času, pak každý bude konvertovat "bez nátlaku". Hrou, kterou hrají, je vytvářet vyděračskou motivaci pro konverzi při zachovávání si zaručeně usměvavých tváří, protože nikdo není nucen ke konvertování špičkou meče. Takže radikální muslimové budou vstřícní k jakýmkoliv běžným nemuslimům, kteří jsou ochotni odložit své zvyklosti a mravy. To k čemu jsou nepřátelští jsou představitelé hostitelského státu: policie, hasiči, stavební inspektoři, záchranný zdravotnický personál a vše spojené s ozbrojenými silami. To je proto, že přítomnost těchto sil symbolizuje autoritu (ne-podřízeného) státu.

Všimněte si však, že žádný rozumný člověk neříká, že státním orgánům je zakázáno vstupovat do NO-GO zón podle právního předpisu. Jde o to, že jsou ve skutečnosti vážně od vstupu odrazování - a míra odvahy pro vstup je přímo závislá na hustotě muslimské populace a její radikální složky. To samé platí pro ne-muslimské neznalce: není to tak, že jim není dovoleno vstupovat do těchto enklávách, to co je odrazuje od vstupu je nebezpečí kterému se vystavují, když se prezentují západním způsobem oblékání a chování. Toto je důvodem proč guvernér Jindal definoval svůj termín vyzívající k použití NO-GO zón, upravovaný na "tak-zvané", vzhledem k tomu, že je termín používán "neoficiálně". Jeho řeč byla o skutečnosti, zejména v těch místech, kde je potřeba zdůraznit popravdě reálný stav při tvorbě politických opratření. Pokud je náším předpokladem, že skutečností je, že NO-GO zóny neexistují a jsou imaginární je navrhujícím předpokladem to, že NO-GO zóny neexistují jen proto že ne-muslimům není vstup doslovně zakázán zákonem. Jak s pečlivostí ukazuje Soeren Kern z Gatestone Institute "muslimské NO-GO zóny jsou dobře známou skutečností v životě mnoha částí Evropy." Což bylo bohatě připuštěno nejen v tiskových zprávách a akademických analýzách, ale i ve vládních materiálech, které se s nimi musí vypořádávat a čelit jim.

Podívejme se například na francouzskou vládou vytvořený seznam 750ti "citlivých městských zón". Francouzský pojem je výstižný. Jak uvedl akademik Daniel Pipes, když sám používal termín "NO-GO zóny" v roce 2006 bylo to "ne-eufemistickým ekvivalentem" pro "citlivé městské zóny". Pokud je to, jak termín napovídá, že je rozuměno pojmu "NO-GO zóna" (jako enklávy podřizující se islámskému cítění více než výhradně nemuslimům), že takové neexistují, za jasně frivolní. Je tomu tak i když, jak Pipes sám tvrdí je termín "NO-GO zóna" přehnaný. Termín "sebe-autonomní sektor", jak říká, by přesněji zprostředkoval historickou anomálii, kterou Západ vytvořil, kdy: "většinová populace akceptuje zvyky a dokonce i kriminalitu nebo komunity co jsou chudší a slabší" a to způsobem, který zahrnuje mnohem více, než je fyzická kontrola nad danou oblastí. Nicméně problém se vším tímto sémantickým klábosením jsou pouze jeho náznaky, z kterých můžeme jen dovozovat existenci NO-GO zón a islamistického podvracení, signalizujících vykreslení toho co vidíme, že se ve skutečnosti děje. Nesmysl. Světově nejvlivnější islámističtí nadlidé nám ve zcela jasných termínech řekli, že pohlíží na muslimskou imigraci na Západ jako na součást dobyvatelské strategie.

Jak je uvedeno v knize The Grand Jihad, je tato strategie často označována jako "dobrovolný apartheid." Jedním z jejích hlavních obhájců je Šejch Jusuf al-Qaradáví, ikona Muslimského bratrstva, který je pravděpodobně světově nejuznávanějším právníkem a učencem islámského práva šaría. Šejch Qaradáví, který slibuje, že islám dobude Ameriku i Evropu a který se jasně vyjádřil o neslučitelnosti práva šaría se západními demokraciemi také upřesnil: kde přesvědčíme západní vůdce a rozhodovací orgány o našem právu na život podle naší víry (ideologicky, legislativně a eticky) aniž by to vyžadovalo změnu názorů nebo jim způsobených škod, odstranili bychom obrovskou překážku v naší snaze o islámský stát. Překlad zní: Pro vytvoření islámské nadvlády na Západě, se nemusíme uchylovat k terorismu nebo vynucovat konvertování nemuslimů; potřebujeme pouze uznat právo na bránění se asimilaci a nahlížet na šaríu, že je nadřazená západnímu právu a zvykům, v případě když dojde k jejich vzájemné kolizi v jejich principiálních směrech.

To je přesně důvodem proč Organizace islámské spolupráce (blok 56 muslimských zemí a palestinské samosprávy) varovala ve zprávě za rok 2010 o "islamofobii", že "Muslimové by neměli být marginalizováni nebo vystaveni pokusům být asimilováni, ale měli by být vítáni" (zde, na str. 30). To je důvodem, proč Recep Tayyip Erdogan, islamistický prezident Turecka, který systematicky rozebírá sekulární a prozápadní systém v zemi, prohlásil, že vyvíjet tlak na muslimy, aby se asimilovali "je zločinem proti lidskosti". V Oxfordu, Bobby Jindal bez obalu prohlásil, že ideologie našeho nepřítele, kterým je radikální islám, zastává názor, že je chybou očekávat asimilaci, že asimilace je kolonialistická, že asimilace je zpátečnická a že asimilace je ve skutečnosti důkazem kulturního fanatismu a necitlivosti. Myslí si, že je špatné očekávat od lidí, kteří se rozhodli emigrovat do vaší země, že budou plnit očekávání schvalování a dodržování vašich zákonů. Myslí si, že je neosvícené, diskriminační a dokonce rasistické očekávat od imigrantů podporu pro a asimilaci do kultury v nové zemi. Toto je kompletním nesmyslem. Až na to, že je to pravdivou skutečností. Spojené státy nebudou mít nárok dělat politiku národní bezpečnosti správně a ani neobnoví svůj kredit jako vůdce svobodného světa, dokud si nepřipustí tuto pravdu. Přijměte ji a vyřešte, stejně jako guvernér Jindal - směle, drze a neohroženě.

 

Čtěte na podobné téma:

Svobodní na rozcestí bojem o „zákaz projevů islámu“